pirmdiena, 2017. gada 20. februāris

Mīlestība izdzen bailes no dvēseles.

Mīlestība izdzen bailes no dvēseles.
"Mīlestība izdzen bailes no dvēseles. Kopš iemīlēju Dievu ar visu savu būtību, ar visu savas sirds spēku, kopš šā brīža atkāpās bailes, un kaut gan jau nezinu kā [citi] man runātu par Viņa taisnīgumu, es vairs neibaidos no Viņa, jo es Viņu pazinu labi: Dievs ir Mīlestība un Viņa Gars - ir miers (Dienasgrāmata 589)."

"Es jutu, ka nekas mani nenošķīrs no Kunga, ne debess, ne zeme, ne tagadne, ne nākotne, viss var mainīties, bet mīlestība nekad, nekad, viņa vienmēr tā pati. Viņš, nemirstīgais stiprinieks, dod man pazīt savu gribu, lai es Viņu sevišķi mīlētu, un Viņš pats ielej manā dvēselē spēju uz tādu mīlestību, kā Viņš vēlas, lai es Viņu mīlētu (Dienasgrāmata 947)."

"Caur šo attēlu Es došu dvēselēm daudz žēlastību, tam jāatgādina Manas žēlsirdības prasības, jo pat visstiprāka ticība, neko nepalīdzēs bez darbiem (Dienasgrāmata 742)."

"Vissmagākajās mokās, manas dvēseles redzi es iegremdēju krustā sistajā Jēzū; es negaidu palīdzību no cilvēkiem, bet mana paļāvība man ir Dievā, Viņa neizdibināmajā žēlsirdībā ir visa mana cerība (Dienasgrāmata 681)."

"Es bieži dzīvoju ar cerību pret cerību un ievedu savu cerību līdz pilnīgai paļāvībai Dievam. Lai notiek ar mani tas, ko Viņš nolēma no mūžiem (Dienasgrāmata 386)."

no https://www.faustyna.pl/zmbm/

1 komentārs:

  1. Mājas lapas www.faustyna.pl pašā centrā, zem "15:00" ir vārds INTENCJE (nodomi). Var tur ieiet, ierakstīt lodziņā savu vārdu, zemāk - epastu, un vēl zemāk lielajā lodziņā - savu nodomu, kurā tauta lūgsies pl.15:00 (Latvijā 16:00) klostera kapelā pie Māsas Faustīnes kapa, kur arī atrodas Žēlsirdīgā Jēzus attēls. Var protams rakstīt latviski, vai jebkurā citā valodā.

    AtbildētDzēst