trešdiena, 2018. gada 21. februāris

Mīlestība aicina mīlēt.

Mīlestība aicina mīlēt.

Sirsnīgi sveicieni visiem Lasītājiem. Dieva žēlsirdības svētceļojums attīstās, bet dalībniekiem ir arī brīži, kad var pagulēt, paārstēties, kā piemēram es to daru. Tas obligāti ir jādara, lai tālāk kalpotu tā, kā vajag. Ar laiku redzēšu, cik būs iespējas darīt arī citus darbus, kuri janvārī atstāti pusceļā, jo pavisam nebija laika. Tie, kuri lasa šo blogu, zina, cik saspringts tas bija laiks. Bet tagad ir jāatpūšas.

Šodien vēl daži vārdi (pēc www.faustyna.pl) no Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas 947. nr.:

Es jūtu, ka nekas mani neatšķirs no Kunga, - raksta sv. Māsa Faustīne - ne debess, ne zeme, ne tagadne, ne nākotne, viss var mainīties, bet mīlestība nekad, nekad, viņa vienmēr tā pati.

Tālāk Māsa Faustīne raksta par Dievu:

Viņš, nemirstīgais stiprinieks, ļauj man iepazīt savu gribu, lai es Viņu sevišķi mīlētu, un Pats ielej manā dvēselē talantu uz tādu mīlestību, kā [Viņš] vēlas, lai es Viņu mīlētu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru