trešdiena, 2018. gada 14. marts

Tuvāk Gulbenei un Madonai.

Tuvāk Gulbenei un Madonai.

Šodien es runāju ar priesteri Andžeju, Gulbenes prāvestu, jo jau pēc divām dienām sāksies rekolekcijas. Es runāju arī ar pr. Pāvilu, Madonas draudzes prāvestu, un laikam Dieva žēlsirdības svētceļojuma laiks 9.-11. aprīlis būs ļoti konkrēti piepildīts, daudz vairāk nekā šeit uzrakstīts:


Es domāju, ka tā ir ļoti laba situācija, kad man ir dota iespēja pāriet visu šo Dieva žēlsirdības svētceļojumu no pašiem sākumiem, no pašām pirmām domām KĀ? līdz pēdējiem žestiem un vārdiem LŪDZU, ŅEMIET ŠĪS SVĒTBILDĪTES UN ŠO BUKLETU! un PALDIES!

Es domāju, ka šīs svētbildītes ir skaistās. Tāpat arī buklets. Es redzu, ka ir daudz tādu, kuri to nesaprot un uzskata to visu par vēl vienu svētbildīti. Kas tomēr pieņem Jēzus aicinājumu, tas mācās un arī svētbildīti uzskata par instrumentu, lai sev un citiem palīdzētu sasniegt Debesu Valstību.

Nekad netiks uzbūvēta lieliska ēka, ja atmetīsim mazus ķieģelīšus (D., nr. 112.).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru