otrdiena, 2017. gada 20. jūnijs

Kur ir Amen Paterā?

Kur ir Amen Paterā?

Pirms kāda laika es braucu ar kādu pasažieri un ceļā bija daudz laika, lai lūgtos. Mēs noskaitījām jau Rožukroni un pēc kāda laika atnāca laiks Kronītim, Dieva žēlsirdības Kronītim. Tas nozīmē, ka atnāca plkst.15:00. Bet es teicu, ka darīsim tā: es vadīšu Žēlsirdības stundas lūgšanu, jo tieši tagad ir šis laiks, bet pēc tam tu vadīsi Kronīti, jo Kronīti var skaitīt jebkurā laikā, dienu un nakti, bet laiks, mirklis plkst.15:00 ir paredzēts kam citam: Žēlsirdības stundai, jo tā gribēja pats Jēzus.
Un tā arī notika. Plkst.15:00 es vadīju Žēlsirdības stundu (dažas minūtes). Pēc tam pasažieris vadīja Dieva žēlsirdības kronīti.
Kad pasažieris pabeidza Dieva žēlsirdības kronīti, es viņam pateicos par kādām četrām vai piecām lūgšanām. Viņš pajautāja: kādas piecas lūgšanas? Taču bija tikai Kronītis!
Es viņam paskaidroju, ka bija sekojošas lūgšanas:
  1. Krusta zīme ar vārdiem "Dieva Tēva...".
  2. Dieva žēlsirdības kronītis.
  3. Svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas privāta lūgšana "Ak Asins..." (3 reizes).
  4. Lūgšana saistīta ar Žēlsirdīgā Jēzus svētbildes godināšanu "Jēzu, es uzticos Tev!" (3 reizes).
  5. Krusta zīme ar vārdiem "Dieva Tēva...".
Varbūt kāds pajautā: t. Staņislav, kur ir jūsu pazemība?
Pazemība ir vēl tajā, ka uzdošu vēl vienu jautājumu: cik pēdējos gados cilvēki izdomāja lūgšanas "Tēvs mūsu..." versiju? Es tomēr nemēģināšu atbildēt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru