trešdiena, 2017. gada 25. oktobris

Labs sanktuārijs, atbildīga audzināšana.

Labs sanktuārijs, atbildīga audzināšana.

Kopš kādiem 6-7 gadiem es rakstu vēstules, bet ne pārāk bieži, klostermāsām, kuras dzīvo un strādā Dieva žēlsirdības sanktuārijā Krakovā-Lagevņikos (Kraków-Łagiewniki) www.faustyna.pl. Šīs vēstules bija ar konkrētiem jautājumiem saistītiem sevišķi ar Dieva žēlsirdības kronīti. Vēlāk parādījās arī citi jautājumi vienmēr saistīti ar Dieva žēlsirdības pareizo godināšanu.

Sevišķi bagāta vēstuļu kolekcija salasījās šajā gadā, kad vajadzēja daudz tulkot un daudz uzzināt par Dieva žēlsirdības godināšanu, tās jēgu, pamatu, avotu un veidiem. Es varu pateikt, ka šis gads ir sevišķs Dieva žēlsirdības gads priekš manis. Un es ceru, ka arī priekš citiem, speciāli priekš tiem, kuri ar mani līdzdarbojās un man palīdzēja, kā arī priekš manu abu blogu un žēlsirdības mājas lapas lasītājiem. Tas ir mans prieks, ka tik daudz ieinteresēto, ka piemēram tikai šim blogam, kas veltīts lietām saistītām ar Dieva žēlsirdību, oktobra mēnesī līdz šai dienai bija apm. 400 lapu skatījumi. Es nezinu, cik ir lasītāju mājas lapai uzticies-jezum.mozello.lv  , bet tur ir viss sakārtos, sadalīts, arī tā sauktā mazā skola kā ievads Dieva žēlsirdības godināšanai.

Es ar šo īsu tekstu gribu izteikt lielo PALDIES klostermāsām Žēlsirdības sanktuārijā, jo vienmēr uz katru jautājumu es saņēmu ātri pilno atbildi un varu liecināt, ka visi šie kontakti un viss dialogs bija un ir kā audzināšana ticībā, lai cilvēks varētu labāk saprast šo ticības bagātību un lai to labāk un pareizāk lietotu - Dievam par godu un lai brāļi un māsas Kristū stiprinātu viens otru Baznīcā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru