pirmdiena, 2017. gada 23. oktobris

Mazsalacā ir žēlsirdīgā mīlestība.

Mazsalacā ir žēlsirdīgā mīlestība.

Es nekad dzīvē neesmu bijis Mazsalacā. Bet tas man netraucē rakstīt dažus vārdus par cilvēkiem, kuri tur dzīvo, konkrēti par Mazsalacas katoļu draudzi un tās ganu, Prāvestu.

Šajās dienās parādījās par Mazsalacas draudzi dažas informācijas, kā es jau pieminēju citā ziņā, piemēram:

Jēzu, es uzticos Tev!  -  (pašā lejā)


bet arī poliski, Dieva žēlsirdības sanktuārijā Krakovā (mājas lapā) un var to atrast šeit:


Tagad es gaidu, ka saņemšu dažas fotogrāfijas no svētās Faustīnes draudzes kapelas (prezbitērija izskats), kā arī no ārpuses (būtu ļoti labi), jo, kā man teica tēvs Prāvests, kapela atrodas draudzes "Caritas" mājās. Es domāju, ka tā ir skaista zīme, mēs zinam šo vienu svarīgu lietu: lai kāds kļūtu par Dieva žēlsirdības apustuli, nepietiek tikai skaitīt kronīti un svinēt žēlsirdības stundu, vai kādus citus Dieva žēlsirdības godināšanas veidus, jo pirmais ir pamats un par to mums nedrīkst aizmirst. Kas ir pamats? Pamatā ir divi elementi, kuriem jāiet kopā: paļāvība uz Dievu un žēlsirdības nostāja pret tuvākajiem. Ja Mazsalacā, Dieva žēlsirdības Apustules svētās Faustīnes draudzes kapela atrodas "Caritas" (mīlestība) ēkā, tad ir ļoti labi un zīme, ka draudze labi un precīzi saprata Žēlsirdīgā Jēzus domu. Uz tāda pamata var visu pārējo būvēt un attīstīt.

Es ceru, ka pēc kāda laika Mazsalacas draudzes kapela parādīsies arī šeit, starp citām baznīcām un kapelām draudzēs, kurām par svēto Aizbildni ir sv. Māsa Faustīne Kovaļska:









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru