otrdiena, 2017. gada 25. aprīlis

Dieva žēlsirdība ģimenēs

Dieva žēlsirdība ģimenēs

Dieva žēlsirdības godināšana sākas ģimenēs. Es pazīstu kādu piecu bērnu ģimeni, kur tēvs un māte godina Dieva žēlsirdību un izplata tās kultu savā ģimenē. Un dažreiz man atgādināja par Kronīti un par Žēlsirdības stundu plkst 15:00.
Es dzirdēju, ka ir vēl cita daudzbērnu ģimene, kur vecāki izdomāja jauno pavisam privāto Dieva žēlsirdības godināšanas veidu - Dieva žēlsirdības kalendāri, kurā katru dienu vecāki un bērni ieraksta žēlsirdības darbus tā, kā Jēzus aicināja (lūgties ar paļāvību un ikdienā darīt žēlsirdības darbus tuvākajiem).
Es atgādinu, ka Dieva žēlsirdības izplatīšanas sākums ir ļoti vienkārš un vienlaicīgi ļoti svarīgs un nepieciešams: tā ir dzīve Dieva žēlastības stāvoklī, bez smagiem grēkiem, tas nozīmē, ka sākums ir mūsu rūpēs par savu garīgo dzīvi. Ja es to daru, tad varu iet tālāk uz priekšu un meklēt Dieva gribu un izpildīt to žēlsirdības darbos tuvākajiem.
Žēlsirdīgais Jēzus grib mūs ļoti apdāvināt un mēs mācāmies to pieņemt. Un mēs ļoti labi zinām, ka Viņš Pats ir priekš mums viss, mēs Viņu mīlam un vēlamies būt kopā ar Viņu nemitīgi. Kādreiz tas izpildīsies, tāda ir Baznīcas cerība, tad arī mūsu cerība. Bet šeit jārūpējas par Jēzu Vissvētākajā Sakramentā. Ja mēs to daram, tad daram kaut ko vissvarīgāko un visskaistāko, esam kopā ar mūsu Pestītāju, Kas mūs ļoti ļoti mīl. Jāskatās, kur ir Vissvētākais Sakraments un jācenšas vienoties ar Jēzu Tajā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru