svētdiena, 2017. gada 3. decembris

Dieva gribas pildīšana.

Dieva gribas pildīšana.

Es sāku Adventu tādā veidā, kā es to aprakstīju šeit:


Katrs protams var pieņemt tādu vai citu veidu, bet svarīgi ir aktīvi piedalīties Baznīcas dzīvē, vēl vairāk, ja tas tik nozīmīgs laiks kā Advents.

Iedziļināties Dieva vārdā palīdzēs mums pildīt Dieva gribu. Un šajā darbā iet mums palīgā Dieva Māte, jo piemēram, tuvojas Viņas lieli svētki - Bezvainīgā Ieņemšana.

Arī svētā Māsa Faustīne savā "Dienasgrāmatā" nr. 449., aprakstīja tādu sevišķu situāciju no kādas savas lūgšanas klostera kapelā, ka no altāra atnāca pie viņas Vissvētākā Jaunava Marija, apskava to un, turot Māsu pie savas sirds, teica viņai:

"Es esmu jums Māte no Dieva neizdibināmās žēlsirdības. Šī dvēsele ir man vismīļā, kura uzticīgi izpilda Dieva gribu".

Tad mācīsimies, ar Diemātes sevišķo palīdzību, pildīt savā ikdienā Dieva gribu, jo tas ir ceļš vienīgais uz Debesu Valstību.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru