pirmdiena, 2017. gada 4. decembris

Divas lidmašīnas.

Divas lidmašīnas.

Pirmā lidmašīna sāka lidot šodien. Un tās nosaukums ir "Jēzus žēlsirdības vēstījums". To var atrast mājas lapā:


Bukletu pdf formātā var lejuplādēt. Buklets sagatavots Žēlsirdības vēstījuma izplatīšanai. Paredzēts drukāšanai pilnā apjomā un izplatīšanai bez maksas.

Es runāju ar kādas izdevniecības pārstāvji, jo gribu šo buklētu izdrukāt daudzos eksemplāros un, protams, skaistā formā. Redzēsim, kā būs.

Otrā lidmašina sāka lidot arī šodien, pirms dažiem brīžiem. Bet atlidos pēc kāda laika, pa pastu, un tā būs paciņa ar mazām Dieva žēlsirdības svētbildītēm un apstiprināto kronīti.

Ļausim šīm lidmašīnām skaisti lidot, bet mēs nekad neaizmirsim, kādēļ tas viss - pašiem praktizēt piecus Dieva žēlsirdības godināšanas veidus dzīvojot paļāvībā uz Dievu un žēlsirdības nostājā pret tuvākajiem.

Šajā laikā mēs ar Dievmātes palīdzību tuvojamies Viņas Bezvainīgās Ieņemšanas lieliem svētkiem un Jēzus Kristus Piedzimšanas lieliem svētkiem. Žēlsirdības mājas lapā ir šodien fragments no sv. Māsas Faustīnes "Dienasgrāmats", nr. 79.:

"Marija, mana Māte un mana Kundze, es tev atdodu manu dvēseli un miesu, manu dzīvi un nāvi, un to, kas pēc tās notiks. Visu es salieku tavās rokās, ak mana Māte, apklāj ar savu jaunavīgu apmetni manu dvēseli un piešķir man sirds, dvēseles un miesas šķīstības žēlastību, un sargā mani ar savu varenību pret visādiem ienaidniekiem".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru