svētdiena, 2017. gada 24. decembris

Mūsu pilsēta - Betlēme.

Mūsu pilsēta - Betlēme.

Svētā Māsa Faustīne Kovaļska savā "Dienasgrāmatā", 844. numurā, rakstīja:

"Braukdama caur pilsētu, es iztēloju sev, ka tā ir Betlēme: es redzu visus cilvēkus, kuri steidzas, es padomāju: kas šodien šo nesaprotamo Noslēpumu pārdomā [...] klusumā (...) Ak, Starojoša Jaunava, tīra kā kristāls, visa iegremdēta Dievā, es Tev atdodu manu iekšējo dzīvi, kārto visu tā, lai tas būtu patīkams Tavam Dēlam; ak, mana Māte, es tik karsti vēlos, lai Tu man dotu mazo Jēzu Ganu (pusnakts) Misē".

Šajos skaistos Kristus Dzimšanas svētkos Visiem Cien. Lasītājiem, kuri izplata Dieva žēlsirdības godināšanu, es novēlu tieši tādu dzīvi, kādu no mums prasa Žēlsirdīgais Jēzus: paļāvībā uz Dievu un žēlsirdības nostājā pret tuvākajiem

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru