pirmdiena, 2018. gada 9. aprīlis

Dieva svētā griba.

Dieva svētā griba.

Šodienas Kunga Pasludināšanas svētkos Dieva Māte mums māca pildīt Dieva gribu:

"Redzi, es esmu Kunga kalpone. Lai man notiek pēc tava vārda".

Arī svētā Māsa Faustīne Kovaļska savā Dienasgrāmatā pasvītro Dieva gribas pildīšanas nepieciešamību. Viņa raksta, ka Dieva svētā griba ir visu tikumu saturs (D. nr. 678):

Dieva griba ir tikumu saturs; kas uzticīgi pilda Dieva gribu, tas vingrojas visos tikumos. Visos dzīves gadījumos un apstākļos es pielūdzu un cildinu Dieva svēto gribu. Dieva svētā griba ir manas mīlestības priekšmets. 

Es sevi jautāju, vai man būs dots vadīt rekolekcijas Madonā līdz trešdienas vakaram? Jo šodien man atnāca vēstule, kurā ir runā par kādām svarīgām darīšanām Rīgā, tieši trešdien pēcpusdienās, un ka man tur ir jābūt. Lai notiek Dieva svētā griba.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru