svētdiena, 2018. gada 8. aprīlis

No "Dienasgrāmatas" Siguldā.

No "Dienasgrāmatas" Siguldā.

Kad man ir rekolekcijas, es parasti daru tā: mēģinu apvienot šodienas Dieva vārdu, šodien lasītu fragmentu no Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas, rekolekciju tēmu - tagad tā ir Dieva žēlsirdība, un cilvēku dzīvi. Tā arī bija šodien Siguldā.

Es parādīšu tikai vienu lietu. Kādreiz Māsa Faustīne kaut ko pārdzīvoja. Viņa sēdēja kapelā un viņai nāca galvā kādas trakas domas, pat zaimi pret Dievu. Viņa domāja, ka tādā situācijā viņa nevar pieņemt sv. Komūniju un, ja nebūtu citu klostermāsu kapelā, viņa labprāt uzreiz raudātu. Tad nolēma iziet no kapelas un iet paraudāt dārzā, kur neviens neredzētu.

Kad sv. Faustīne jau nolēma piecelties, pēkšņi viņai parādījās Žēlsirdīgais Jēzus un teica apmēram tādus vārdus:

Kur tu gribi iet? Es esmu tavs miers. 

Un mēs šodien, tieši šodien, dzirdējām Evaņģēlijā, ka Jēzus dažas reizes runāja Apustuļiem: "Miers jums"! Tur sv. Apustulis Toms teica: "Mans Kungs un mans Dievs"!

Baznīcā, pie altāra, bija Žēlsirdīgā Jēzus svētbilde, kurš nāk pie mums, arī šodien, un runā: "Miers jums. Miers tev. Es esmu tavs miers"!

Kāda ir mūsu atbilde?

Jēzu, es uzticos Tev! 

Kāpēc es tik daudz rakstu par tādām un citām lietām? Jo vajag piepūlēties, lai atrastu patiesību, lai satiktos ar otro cilvēku, lai satiktos ar Žēlsirdīgo Jēzu. Vēl ir laiks, lai satiktos ar Žēlsirdīgo Jēzu un izlūgtu sev un citiem, un visai pasaulei visas (jā, jā, visas!) žēlastības. Jo šodien vēl stundu ar minūtēm ir Žēlsirdības svētki, kad visi vārti Debesīs ir vaļā, lai dotu mums visas žēlastības. Nākama tāda iespēja - apm. pēc gada.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru