svētdiena, 2018. gada 22. aprīlis

Dvēseles pilnība.

Dvēseles pilnība.

Svētā Māsa Faustīne Kovaļska uzrakstīja savā Dienasgrāmatā nr. 1107:

Ne žēlastības, ne atklāsmes, ne ekstāzes, ne nekādas citas dāvanas dotas [dvēselei] nedara to pilnīgu, bet manas dvēseles iekšējā vienotība ar Dievu.

Šajos likumos, kurus Dievs deva cilvēkam, ir kāda hierarhija. Žēlastības un dāvanas, arī mistiskās dāvanas, liecina par Dieva mīlestību uz cilvēku un to atklāj cilvēks, kas tic Dievam, mācās sekot Jēzum un pildīt Dieva gribu.

Bet vienmēr priekšā ir Dievs, Viņš vienmēr ir pirmais un tā būs visu mūžību. "Es esmu Ceļš, Patiesība un Dzīvība" - teica Jēzus. Vienotība ar Viņu ir viss.

Es šo ziņu uzrakstīju vienu brīdi pēc ziņas pirmā blogā. Es tā neplānoju, bet man šķiet, ka abas ziņas ir cieši saistītas:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru