otrdiena, 2018. gada 30. janvāris

Svētceļojums pēc deviņiem mēnešiem.

Svētceļojums pēc deviņiem mēnešiem.

Šodien no rīta es saņēmu vēstuli, ka tipogrāfijā gaida bukleti. Pēc stundas es jau biju tipogrāfijā un ilgu laiku krāmēju mašīnu ar bukletu (latviski, poliski un krieviski) paciņām. Vienu tūkstoti vajadzēja aizvest kādai ģimenei, lai salocītu šos nesalocītus eksemplārus. Prieks, ka ir tādi (tie nav vienīgie) labi cilvēki, kuri vienmēr ir gatavi palīdzēt.

Pēc tam vajadzēja braukt uz Vecrīgu. Katedrālē es saņēmu svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas relikvijas. Kopā ar sv. Māsu Faustīni es devos uz Olaini, kur svētdien sāksies Dieva žēlsirdības svētceļojums, kura kārtība ir apmēram tāda:


Es paspēju un Olaines klosterī plkst.15:00, Vissvētākā Sakramenta priekšā, es varēju kopā ar svēto Faustīni svinēt Dieva žēlsirdības stundu, kura ir Jēzus Kristus nāves brīdis, nevis 60. minūtes.

Kopā ar brāļiem noskaitījām dažādas kapucīnu lūgšanas, breviāru, kā arī Dieva žēlsirdības kronīti. Tad, lūk, precīzi pēc deviņiem mēnešiem, Dievs darbojas caur Māsas Faustīnes klātbūtni relikviju zīmē. Tā sākās pirms 9 mēn.:


Palika vēl daži darbi, bet ar cerību skatamies uz svētdienu un uz nākamām dienām, kad gan Olainē, gan citās draudzēs, Dievs atklās savu žēlsirdību.

Un vēl svētceļojuma kārtība Latvijā:


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru