otrdiena, 2018. gada 23. janvāris

Tuvāk svētceļojumam, vairāk darbu.

Tuvāk svētceļojumam, vairāk darbu.

Es sūtīju vēstuli pa e-pastu vienai klostermāsai no Žēlsirdības sanktuārija Krakovā-Lagevņikos, bet arī piezvanīju, lai mēs paspētu ar šīm svētbildītēm krieviski un poliski. Un lūk, paciņa ar svētbildēm jau iet uz Latviju.

Es arī lūdzu, lai viņa atgādinātu Andžeja kungam, lai man sūtītu uzlabotus failus (faili nebija sabojāti, bet kāda tipogrāfija Rīgā lūdza, lai ieliktu tajos failos dažas lietas, kuras laikam atvieglo drukēšanu), kuros ir bukleti krieviski un poliski "Jēzus žēlsirdības vēstījums". Es ceru, ka tas izdosies, lai nākamā nedēļā izdrukātu šos - kā arī latviešu valodā - bukletus.

Rīt man būs intervija televizijai par Dieva žēlsirdību, par svēto Māsu Faustīni Kovaļsku un plānoto svētceļojumu. Tāpēc, lūdzu, palūdzieties arī šajā nodomā. Paldies.

Sakarā ar šo interviju es sāku jau drusciņ lasīt to, kas tika pārtulkots (par Dieva žēlsirdību un Māsu Faustīni) un par ko es runāju katehēzēs, sprediķos, kā arī Radio Marija Latvijā - dažas reizes. Kad zināšu, kad tas būs televizijā ("Es ticu"), vai kā to atrast, uzrakstīšu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru