svētdiena, 2018. gada 7. janvāris

Vai gavēnis ir tikai Lielajā Gavēnī?

Vai gavēnis ir tikai Lielajā Gavēnī?

Nebaidieties. Šajā īsajā ziņā būs drusciņ par Dieva žēlsirdību. Sākumā tomēr par gavēni. 40-dienu gavēni.

Svētais Francisks gavēja ļoti ļoti bieži. Var pateikt, ka negavēja tikai svētkos. Jo gavēnis bija viņam tieši kā sagatavošana svētkiem. Kad tuvojās kādi svētki - svētais Francisks gavēja 40 dienas. Pēc tam svētki. Pēc pāris dienām viņš sāka nākamo gavēni līdz nākamiem svētkiem. Un tā tālāk.

Šodien es nereklamēšu gavēņus - tik biežus kā sv. Francisks - bet man tagad sākas kāds īpašs gavēnis. Bet nedomājiet, ka es tagad ēdīšu tikai maizi un dzeršu tikai ūdeni. Bet kādiem svētkiem sagatavošana būs šis gavēnis, jo taču es esmu sv. Franciska dēls, vai nē?

Apmēram pēc 40 dienām sāksies taču Lielais Gavēnis, bet man jau tagad sākas gavēnis, bet īpašs, jo ļoti priecīgs. Tas ir saistīts ar Dieva žēlsirdības kulta izplatīšanu un, protams, intensīvāko praktizēšanu, ikdienišķo. Kronītis, Žēlsirdības stunda, Dieva žēlsirdības attēls, Dieva žēlsirdības svētki un Dieva žēlsirdības kulta izplatīšana.

Sirsnīgi visus aicinu. Dievs palīdz.

Ja kāds nezinātu, kur atrast vairāk materiālus latviešu valodā, laipni lūdzu:

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru