trešdiena, 2018. gada 14. februāris

Mīlestība nāk palīgā mūsu brīvībai.

Mīlestība nāk palīgā mūsu brīvībai.

Šodien ar Pelnu trešdienu sākās Lielais Gavēnis. Šodien arī no māsām Krakovā uz Rīgu tika sūtītas divas paciņas, kuras es pasūtīju un par kurām jau es paspēju samaksāt. Paciņas ar svētās Māsas Faustīnes Dienasgrāmatu krieviski. Kā es jau rakstīju, es ceru, ka Albertos, kur 16.-18. febr. būs rekolekcijas par Dieva žēlsirdību, būs iespēja nopirkt šīs grāmatas.

Lielā Gavēņa sākumos cilvēks parasti pieņem kādu lēmumu. Lai tas būtu labs lēmums un lai tajā izturētu, mums par palīdzību būs - es ceru - Māsas Faustīnes vārdi no viņas Dienasgrāmatas 890. numura (faustyna.pl):

Mīlestība ir noslēpums, kas pārveido visu, kam pieskarsies, skaistās un Dievam patīkamās lietās. Dieva mīlestība dara dvēseli brīvu - [dvēsele] ir kā karaliene, tā nepazīst vergu piespiedu kārtu, visu dara ar lielo dvēseles brīvību, jo mīlestība, kas viņā mājo, ir impulss darbam.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru