svētdiena, 2018. gada 25. februāris

Pēc nedēļas Kalnciemā.

Pēc nedēļas Kalnciemā.

Jau ir zināma jauna dievkalpojumu kārtība Dieva žēlsirdības svētceļojumā Kalnciema katoļu draudzē. Vismaz šis fragments, kurā es piedalīšos. Lūk šī kārtība (ja kaut kas mainīsies, es saprotu ka tiksim informēti):

4.martā: Kalnciemā:
15:00 - Žēlsirdības Stunda
17:00 - svētā Mise

Tas ir no šeijenes

Es protams nezinu, kuri cilvēki jau tika aicināti gan šajā, gan citās draudzēs - tādā nozīmē, ka viņi dzirdēja un pieņēma savā sirdī šo aicinājumu no Dieva - piedalīties Dieva žēlsirdības svētceļojumā. Par to ir atbildīgs katrs konkrēts cilvēks un nekāds attaisnojums šajās lietās nav labs, ka cilvēks nepieņemtu vēl nākamo iespēju iepazīties ar Jēzu Kristu. Bet tas ir liels noslēpums, kas notiek cilvēka garā, Dieva priekšā. Dieva žēlsirdības svētceļojums ir brīnišķā iespēja atklāt žēlsirdīgo Dievu, un vēl ka Viņš aicina līdzdarboties, lai dzīvotu lielā paļāvībā uz Dievu un žēlsirdības nostājā pret tuvākajiem.

Šodien svētās Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas nr. 1195. fragmentā, publicētā www.faustyna.pl, mēs lasam, 

...par ceļu, kurš ir ērkšķu pilns ... es nebaidos iet uz priekšu; kaut gan būs ļoti daudz vajāšanu, kaut gan draugi aizbēgs, kaut gan viss sazvērēsies pret mani un horizonts aptumšosies, kaut gan negaiss sāks trakot, un es jūtīšu, ka es esmu viena pati un man jāpretojas visam - tad ar visu mieru es uzticos Tavai žēlsirdībai, ak mans Dievs, un mana cerība netiks apkaunota.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru