sestdiena, 2018. gada 3. marts

Kad priesteri runās par Dieva žēlsirdību, tad...

Kad priesteri runās par Dieva žēlsirdību, tad...

Jēzus kādreiz teica svētajai Māsai Faustīnei Kovaļskai, ka priesteriem, kuri sludinās par Dieva žēlsirdību, Jēzus dos spēku satriekt cilvēku sirdis. Tāpēc es priecājos, ka man gan rīt Kalnciema draudzē būs iespēja runāt par Dieva žēlsirdību, gan otrdien Siguldā - nelielai draudzes cilvēku grupai.

Es ceru, ka priesteri arvien vairāk runās par Dieva žēlsirdību, lai arvien vairāk cilvēku varētu sākt praktizēt dzīvē Dieva žēlsirdības godināšanu veidos, kurus Jēzus atklāja sv. Māsai Faustīnei.

Dieva žēlsirdība darbojas cilvēka dvēselē lielā klusumā, bet pilveidošanās ceļš nav aprobežots - gan Debesu Valstībā, gan jau šeit virs zemes. Par to liecina šī mācība, kuru Jēzus deva iepazīt Māsai Faustīnei (Dienasgrāmata nr. 758, www.faustyna.pl):

Jēzus man deva iepazīt sava klusuma un pazemības dzelmi, un deva man saprast, ka tieši to Viņš no manis prasa (...) Es sapratu, ka nepietiek, lai es censtos tikai par parastiem tikumiem, bet cenšos vingrināties heroiskos tikumos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru