otrdiena, 2018. gada 6. marts

Klostermāsa un pazemība.

Klostermāsa un pazemība.

Es šodien runāju ar kādu klostermāsu un es pasvītroju, ka Baznīcā svētām klostermāsām ir lielā nozīmē. Ļoti daudzas svētās klostermāsas ietekmē Baznīcas dzīvi, jo viņas, līdzdarbodamas ar Dieva gribu, parādīja mums ceļu uz svētumu, un šis ceļš ir ļoti aktuāls un derīgs ikdienišķā dzīvē.

Par paraugu var ņemt piemēram svēto Māsu Faustīni, sv. Terēzi Lielo, sv. Terēzi no Lizjē, sv. Terēzi no Kalkūtas. Piemēram pirms brīža bija Žēlsirdības stunda un tajā lūgšana uz Žēlsirdīgo Jēzu. Bet rīt man būs sv. Mise pie Kalkūtas māsām.

Šī klostermāsa, kuru šodien satiku, runāja par pazemību, ka tā ir patiesība. Un tagad paskatīsimies, ko sv. Māsa Faustīne mums runā šodien (Dienasgrāmata, nr. 1503, www.faustyna.pl):

Tūlīt pēc noviciāta es sāku vingrināties sevišķi pazemībā, man nepietika pašas pazemināšanas, kuras Dievs atļāva [manā dzīvē], bet es pati tās meklēju un pārākā dedzībā es dažreiz atklāju priekšniecēm sevi tādu, kāda es realitātē nebiju, un par kādiem postiem man nebija nekādas saprašanās. Tomēr pēc neilga laika Jēzus ļāva man iepazīt, ka pazemība ir tikai patiesība.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru