svētdiena, 2017. gada 19. februāris

Lagevņikos jau lūdzas par mums!

Lagevņikos jau lūdzas par mums!
Krakovā-Lagevņikos (Kraków-Łagiewniki) klostermāsas jau lūdzas par mums un par Dieva Žēlsirdības kulta izplatīšanos Latvijā. Es ceru, ka viss labi attīstīsies. Sīs lūgšanas pl.15.00 (Latvijā 16.00) pie Jēzus Žēlsirdīgā svētbildes un sv. m. Faustīnes Kovaļskas kapa, kas atrodas klostera kapelā, un kurās var piedalīties arī on-line (mājas lapā www.faustyna.pl pa kreisi), klostermāsas ar tautu lūdzas visos pieņemtos nodomos. Arī mūsu nodoms tur ir ierakstīts, jo māsa Elžbieta man to uzrakstīja! Lūgsimies tad arī par klostermāsām.
 

2 komentāri:

  1. Es skatos un redzu šajā mājas lapā fragmentu no sv. Faustīnes "Dienasgrāmatas", kas ir saistīts ar manu šodienas sitāciju, jo es esmu slims:
    "Kā slimību mēra ar termometru un stiprs drudzis runā mums par slimības lielumu, tā garīgajā dzīvē ciešanas ir termometrs, kas mēra Dieva mīlestību dvēselē" (Dienasgrāmata 774).

    AtbildētDzēst
  2. Vēl viena skaista lieta: 22. februārī būs Žēlsirdīgā Jēzus attēla aklāsmes 86. gadadiena.
    "Žēlsirdīgā Jēzus svētbilde ir viena no visvairāk pazīstamiem Baznīcas vēsturē un mūsdienu pasaulē krustā sistā un augšāmceltā Kristus attēliem. Tā ir neparasta glezna ne tikai tādēļ, ka ir visvairāk izplatītā, bet vispirms tādēļ, ka tās līdzautors ir pats Kungs Jēzus, kurš tieši tādā tēlā parādījās Māsai Faustīnei Plockas (Płock) Žēlsirdības Dievmātes Māsu Kongregācijas klostera cellē 1931. gada 22. februārī un pēc šīs vizijas Viņš pavēlēja uzgleznot savu attēlu. 'Vakarā, kad es biju cellē - stāsta par šo notikumu Dienasgrāmatā - es ieraudzīju Kungu Jēzu ģērbto baltās drēbēs. Viena roka pacelta svētībai un otra pieskārās drēbēm uz krūtīm. [...] izgāja divi lieli stari, viens sarkanais, otrs bāls. (...) Pēc brīža Jēzus man pateica: Izglezno attēlu pēc zīmējuma, kuru tu redzi, ar parakstu: Jēzu, es uzticos Tev. Es vēlos, lai šo attēlu godinātu sākumā jūsu kapelā un visā pasaulē (Dienasgrāmata 47.)".
    Es tulkoju no https://www.faustyna.pl/zmbm/obraz/

    Tur Plockā, Dieva Žēlsirdības sanktuārijā, notiek tagad novenna pirms šīs gadadienas svētkiem: https://www.faustyna.pl/zmbm/86-rocznica-objawienia-obrazu-jezusa-milosiernego-w-plocku/

    AtbildētDzēst