piektdiena, 2018. gada 13. aprīlis

Svētā Māsa Faustīne palīdz dzīvot pēc Evaņģēlija.

Svētā Māsa Faustīne palīdz dzīvot pēc Evaņģēlija.

Es priecājos, ka visas (50) svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas Dienasgrāmatas krieviski (Dņevņik), kuras es pasūtīju februārī, tika nopirktas: pēdējās Siguldā (1) un Madonā (2). Ir liela interese par šo grāmatu, tāpēc ir cerība, ka kaut kas attīstīsies. Līdz šim Dienasgrāmatas vislielākais fragments latviešu valodā pārtulkots (man ir līgums ar Žēlsirdības Dievmātes māsu kongregāciju) un apstiprināts ir bukletā Jēzus žēlsirdības vēstījums, kurš Dieva žēlsirdības svētceļojumā tiek dalīts dalībniekiem.

Rekolekciju laikā, kā es jau rakstīju dažas reizes, katru rītu es savā istabā lasīju dažus fragmentus no Dienasgrāmatas un domas no tiem fragmentiem ļoti palīdzēja saprast Dieva vārdu, bija it kā komentārs, kuru uzrakstīja sieviete, kas taču vēlāk tika kanonizēta.

Bija fragmenti ļoti nopietni un par vislielākām lietām, kā piemēram par Pēdējo vakariņu svēto Misi, par vienotību ar Krustā sisto Viņa ciešanās, par Jēzus palīdzību Māsai garīgajā dzīvē.

Bija fragmenti, kad gribētos pat pasmaidīt, piemēram, kad ļoti slima Māsa tika sūtīta strādāt dārzā un smagi strādāja lielā karstumā. Kad ap 12:00 ar pēdējiem spēkiem lūdza Jēzu: "Jēzu, lūdzu, aizsēdz šo sauli", tad uzreiz parādījās mākonītis un aizsēdza sauli - un tā palika dažas stundas līdz darba beigām. Māsa atvainojās Jēzus priekšā par savu lūgumu, bet Jēzus viņu mierināja, ka viss ir labi.

Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru