ceturtdiena, 2018. gada 3. maijs

Žēlsirdība Jāzepa vīriem.

Žēlsirdība Jāzepa vīriem.

Vakar vakarā man bija katehēze par Dieva žēlsirdību. Mani aicināja svētā Jāzepa vīri. Laikam tā saucas šī lūgšanas grupa.

Es sāku katehēzi no šīs puses, ka ir teoloģi, kuri atšķir Dieva labestību no Dieva žēlsirdības. Dievs radīja pasauli, kā arī cilvēkus, no savas labvēlības. Bet Dievs parādīja savu žēlsirdību, kad cilvēki sagrēkoja. Jo viņiem Dieva žēlsirdība ir nepieciešama.

Tomēr citi teoloģi uzskata, ka  Dieva ikkatra darbība "ad extra", "uz āru", tā ir žēlsirdība. Gan pasaules radīšanā, gan cilvēku atpestīšanā - Dievs parādīja savu žēlsirdību un visu laiku atklāj savu žēlsirdību. Tā īsumā, kā es izlasīju Māsu mājas lapā www. faustyna.pl.

Es ceru, ka Jāzepa vīri dzīvos paļāvības nostājā pret Dievu un žēlsirdības nostājā pret tuvākajiem.

Bet šodien svētās Māsas Faustīnes Dienasgrāmatā nr. 742 mēs lasām:

Es prasu no tevis žēlsirdības darbus, kuriem [jāiziet] aiz mīlestības pret Mani. Tev jāparāda žēlsirdība vienmēr un visur tuvākajiem, tu nedrīksti no tās bēgt, ne atteikties, ne attaisnoties.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru