piektdiena, 2017. gada 8. decembris

Pielūgsim Vissvēto Trīsvienību.

Pielūgsim Vissvēto Trīsvienību.

Kad cilvēks ir Dievmātes skolā, ir drošs, ka viņa vedīs to pie Dieva. Jo Marija saka:

Redzi, es esmu Kunga kalpone, lai man notiek pēc tava vārda!”

Un kāzās Galilejas Kānā Marija saka kalpiem: Dariet visu, ko Viņš jums pateiks!

Tāpat Marija, kad atnāca pie svētās Māsas Faustīnes ("Dienasgrāmata", nr. 564.), aicināja klostermāsu pielūgt Dievu:

"Dievmātes Bezvainīgās Ieņemšanas diena. Svētās Mises laikā [...] es ieraudzīju Vissvētāko Māti [...] skaistā gaismā [...] un [viņa] man teica: Tu man nesi lielu prieku, kad tu pielūdzi Svēto Trīsvienību par dotām man žēlastībām un privilēģijām". 

Pielūgsim Dievu par Dievmātei dotām žēlastībām, kā arī par žēlastībām, kuras saņēma citi svētie un svētās, kā piemēram Māsa Faustīne - Dieva žēlsirdības apustule. Būsim pateicīgi par žēlastībām, kuras mēs saņēmām, kā arī citi, un par to visu katru dienu pielūgsim Dievu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru