svētdiena, 2017. gada 31. decembris

Jēzu, es uzticos Tev!

Jēzu, es uzticos Tev!

Jēzu, es uzticos Tev! Tikai ar šiem vārdiem es varu pasvītrot visu to, kas notika šajā gadā un kas tika aprakstīts, vismaz daļēji, šajā blogā.

Es uzdrošinājos pateikt februārī Arhibīskapam jāvārdu un sāku drusciņ rūpēties par Dieva žēlsirdības godināšanu Rīgas arhidiecēzē. Sākumā doma bija ļoti vienkārša: organizēt svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas (1905-1938) relikviju svētceļojumu pa dažām draudzēm Lielajā Gavēnī, līdz relikvijas atradīs savu vietu kādā konkrētā baznīcā, kura jau gaida.

Tomēr viss attīstījās, es ceru, ka pēc Dieva plāniem, savadāk.

Izveidojās cieša līdzdarbība ar Klostermāsām no kongregācijas, kurā bija sv. Māsa Faustīne. Šī līdzdarbība atnesa labos augļus:

  1. Tika dibināta mājas lapa veltīta Dieva žēlsirdībai formās, kuras Jēzus deva Māsai Faustīnei: http://uzticies-jezum.mozello.lv/
  2. Tika nopirktas divas oriģinālā lielumā Žēlsirdīgā Jēzus svētbildes ar uzrakstu: "Jēzu, es uzticos Tev".
  3. Tika pētīti Dieva žēlsirdības kronīša tulkojumi latviešu valodā un tika pieņemts viens variants.
  4. Notika (un notiek) Dieva žēlsirdības kulta izplatīšana caur Radio Marija Latvijā, katehēzēm, sprediķiem, sarunām, kā arī caur šo blogu.
  5. Tika pārtulkots, pārbaudīts un ielikts mājas lapas sākumlapā buklets par Dieva žēlsirdību, kuru var paņemt, izdrukāt un bezmaksas izplatīt: http://uzticies-jezum.mozello.lv/
  6. Es ceru, ka vistuvākajā laikā parādīsies svētbildītes ar Dieva žēlsirdības tekstu.
  7. Ja tāda būs Dieva griba, tad atnāks laiks, kad sāksies svētceļojums pa draudzēm: Žēlsirdīgā Jēzus svētbilde plus sv. Māsas Faustīnes Kovaļskas relikvijas.
  8. Liels paldies visiem, sevišķi Cien. Klostermāsām Krakovā un Latvijā, bez kuru lielas palīdzības šīs skaistas lietas neattīstītos.

Liels paldies Jums, dārgie Lasītāji. Daudz Dieva žēlsirdības jaunajā gadā!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru