otrdiena, 2018. gada 2. janvāris

Svētbildītes jau ir.

Svētbildītes jau ir.

No Dieva žēlsirdības sanktuārija Krakovā atnāca paciņa, kurā atrodas mazas svētbildītes. No vienas puses ir Žēlsirdīgā Jēzus attēls ar uzrakstu JĒZU ES UZTICOS TEV, no otras puses Dieva žēlsirdības kronītis. Es vēl neredzēju, bet es domāju, ka pēc kāda laika tās sāks izplatīties ticīgā tautā.

Par bukletu es runāšu rīt ar vienu izdevniecību, ja Dievs atļaus. Un es redzēšu, kāda būtu iespēja tur to izdot daudzos eksemplāros. Ja nē, tad meklēšu citu izdevniecību. Man ir prieks un pateicība Dievam, un lietas iet uz priekšu. Paldies katram, kas palīdzēja un palīdz Dieva žēlsirdības kulta izplatīšanā.

Es paskatījos faustyna.pl un tur ir brīnišķīgs teksts no svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas "Dienasgrāmatas" 30. numura. Tas ir kā programma katram uz visu šo gadu, uz visu dzīvi un mūžību:

"Es neatlaidīgi gribēju iedzilināt un pazīt, Kas ir šis Dievs... Vienā mirklī mans gars tika pacelts it kā aizsaulē, es ieraudzīju nepieejamo gaismu (...) Un no šīs gaismas bija dzirdama tāda balss: Kāds ir Dievs savā būtībā, neviens [to] neizdibinās, ne eņģeļa prāts, ne cilvēka. Jēzus man teica: Iepazīsti Dievu pārdomādama Viņa īpašības".

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru