svētdiena, 2018. gada 21. janvāris

Iepriecinājuma vārdi.

Iepriecinājuma vārdi.

Dievs darbojas nemitīgi un tas ir priekš manis ļoti Labā Vēsts un ļoti lielie patiesa iepriecinājuma vārdi.

Un šodien arī Dieva žēsirdības mājas lapā faustyna.pl svētās Māsas Faustīnes "Dienasgrāmatas" 605. numura fragments, kurš mani iedvesmoja, lai to pārtulkotu. Es zem šiem vārdiem varu parakstīties (cik tikai varu):

"Es jūtu savā dvēselē nezdibināmas dzīles, kuras piepilda tikai Dievs; (...) [es esmu] Viņā kā viens piliens okeānā; Kungs pazeminājās līdz manai niecībai kā saules stars līdz tukšai un klinšainai zemei, bet tomēr zem Viņa stariem mana dvēsele apklājās ar zāli, ziediem un augļiem, un tā kļūva par skaisto dārzu Viņa atpūtai".

Vai Jūs zināt, kādus vārdus es pieņēmu manai priesteriskās ordinācijas svētbildītei? 89. psalma sākumvārdus:

"Kunga žēlsirdību apdziedāšu mūžīgi..."

"Misericordias Domini in aeternum cantabo..."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru