trešdiena, 2018. gada 24. janvāris

Sniegs - Dieva žēlsirdības zīme.

Sniegs - Dieva žēlsirdības zīme.

Nu labi, tā nevar interpretēt. Bet tieši tad, kad bija intervija par Dieva žēlsirdību kādai televizijai, sniga visvairāk. Pēc intervijas jau nesniga.

Es runāju apmēram 90 minūtes un no tā būs īsa filmiņa - apmēram 10 minūtes. Es ceru, ka redaktors tik labi pārstrādās šo materiālu, ka būs skaists Dieva žēlsirdības vēstījums.

Kāds man uzrakstīja īsziņu ar lūgumu, lai es pardotu viņam (es nezinu, kam?) daudzas svētbildītes. Ziniet, es nevaru pārdot, jo tās nepieder man un arī tāpēc, ka tās ir paredzētas šim sagatavotam svētceļojumam. Un katrs, kas piedalīsies šajā svētceļojumā un apmeklēs baznīcu ar Žēlsirdīgā Jēzus svētbildi un svētās Māsas Faustīnes relikvijām, varēs tur paņemt sev vienu svētbildīti (tikai sev) un vienu bukletu ģimenei (jo bukletu ir maz, tie ir dārgi). Labi būtu arī tur, sagatavotā groziņā, ziedotu.

Visu šo gadu, kad tika gatavots šis svētceļojums, mūsu nodoms (precīzāk - nodoms par mums, par visiem šiem darbiem, par svētceļojumu) bija Dieva žēlsirdības sanktuārijā Krakovā-Lagevņikos pievienots citiem tūkstošiem nodomu. Arī daudzās reizēs, kā piemēram šodien, es lūdzu, lai tur Māsas par mums lūgtos. Lūgšana ir pamats. Liels paldies klostermāsām Krakovā.

Tāpēc viss iet tik viegli: svētbildītes poliski un krieviski iet pie mums no Krakovas pa pastu, jo latviski jau ir daudz (varbūt pietiks?); tagad tieši notiek bukletu pasūtīšana tiogrāfijā - liels paldies šai kundzei, kura man ļoti palīdz, pasūtīti būs bukleti krieviski, poliski un vēlreiz un vēl vairāk latviski. Bet tomēr tie nav miljoni eksemplāru, jo tās ir diezgan dārgas lietas.

Jēzus teica kādreiz Māsai Faustīnei:

"Es vēlos, lai visa pasaule pazītu Manu žēlsirdību. [Brīnišķīgas] žēlastības Es vēlos iedot dvēselēm, kuras paļaujas uz Manu žēlsirdību".

Es ceru, ka mēs piedalamies tieši tādās lietās.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru