pirmdiena, 2017. gada 13. novembris

Kā praktizēt Dieva žēlsirdību?

Kā praktizēt Dieva žēlsirdību?

Kādreiz es sāku lasīt sv. Māsas Faustīnes Kovaļskas "Dienasgrāmatu". Varbūt es nolasīju visu. Bet no tā es maz atcēros.

Citreiz es sāku lasīt jau savadāk. Es lasīju kādu fragmentu (vienu vai dažus numurus) un pēc tam to pārdomāju. Šī metode ir labā, jo pirmkārt tā ir lūgšana, un otrkārt, pārdomas palīdz atklāt to, kas tur īstenībā ir, un palīdz saistīt to ar Svētiem Rakstiem un Baznīcas mācību, kā arī ar cilvēka ikdieņišķo dzīvi, sevišķi ar garīgo dzīvi.

Tāda lasīšana palīdz lūgties tālāk un dzīvot tālāk paļāvības nostājā pret Dievu un žēlsirdības nostājā pret tuvākajiem. Ziniet, var tā dzīvot. Mēģināsim godināt Dieva žēlsirdību (Kronītis, žēlsirdības stunda, Dieva žēlsirdības attēls...) paļāvībā un žēlsirdības darbos, kuri ļoti patīk Jēzum. Pat ja šie žēlsirdības darbi būtu vismazākie, mikroskopiskie, bet darīti katru dienu, tad tie palīdzēs daudziem cilvēkiem atrast Dieva žēlsirdību.

Šodien īss fragments no "Dienasgrāmatas", no mājas lapas https://www.faustyna.pl/zmbm/

"Ciešanās uzvesties pacietīgi un mierīgi, zinādams, ka viss ar laiku pāries" (253.nr.).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru