trešdiena, 2017. gada 8. novembris

Lietas iet uz priekšu.

Lietas iet uz priekšu.

Šodien man vajadzēja, sakarā ar Dieva žēlsirdības godināšanu, satikties ar dažiem cilvēkiem. Vajadzēja parūpēties par papīriem, dokumentiem un tam līdzīgām lietām, kuras šajā etapā jādara, lai tālāk izplatītu Dieva žēlsirdības kultu un tuvinātu Dieva žēlsirdības svētceļojuma sākumu pa Rīgas arhidiecēzes draudzēm.

Man pašam arī vajadzēja parakstīt kādu līgumu ar Žēlsirdības Dievmātes Māsu Kongregāciju un es ceru, kā jau nesen rakstīju, ka pēc kāda neilga laika būs iespēja izplatīt (bezmaksas) caur internetu kādus apstiprinātus latviešu valodā, svarīgus un skaistus fragmentus no svētās Māsas Faustīnes Kovaļskas "Dienasgrāmatas". Liels paldies visiem tiem, kuri piedalās šajā procesā, šajos darbos. Vēl drusciņ japagaida.

Es priecājos, ka viens priesteris šodien gribēja vairāk uzzināt par Dieva žēlsirdības godināšanu. Tāpēc es drusciņ stāstīju šodien par šo tēmu. Lai arvien vairāk cilvēku godina Dieva žēlsirdību.

Es tā domāju, no kurienes tas ir, ka tieši šodien ir tāda intensīva diena un tika daudz izdarīts? Es domāju, ka tas varbūt ir saistīts ar svēto sadraudzību, jo šajās dienās intensīvāk pieaug viņu skaits Debesu Valstībā, caur šīm mūsu izlūgtām pilnām atlaidām par mirušiem, kuri iet pie Dieva, tas nozīmē sāk savu dzīvi kā svētie un svētās.

Mana mīļa vecmāmiņa, kura šodien pirms 6 gadiem aizgāja mūžībā un bija ļoti dievbijīga, varbūt viņa... 
Dievs zin.

Tāpēc lūgsimies par mirušiem: "Mūžīgo mieru dod viņiem, Kungs, un mūžīgā gaisma lai atspīd viņiem. Lai viņi dus mierā. Amen". Un skaitīsim, pēc iespējas katru dienu, Dieva žēlsirdības kronīti - sevišķi par mirstošiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru