sestdiena, 2018. gada 24. februāris

Dieva žēlsirdība Liepājas diecēzē.

Dieva žēlsirdība Liepājas diecēzē.

Šodien, uz apmēram nedēļu, Dieva žēlsirdības svētbilde, svētās Māsas Faustīnes relikvijas, kā arī svētbildītes, bukleti, Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas krieviski, pārcēlās Liepājas diecēzē.

Šajās astoņās dienās būs astoņas draudzes - sešas Liepājas diecēzē un pēc tam divas Jelgavas diecēzē. Līdz šim triju nedēļu laikā bija piecas draudzes. Mēs visi lūgsimies par šīm draudzēm un to ganiem, par bagātām Dieva žēlastībām visiem dalībniekiem, lai daudzi sāktu praktizēt Dieva žēlsirdības godināšanu tā, kā to Jēzus atklāja svētajai Māsai Faustīnei.

Mana sirds un, kā es ceru, lasītāju sirdis ir paļāvības uz Dievu pilnas, līdzīgi Māsai Faustīnei, kura vienmēr paļāvās uz Dievu:

Ak mans Dievs, mana vienīga cerība, Tevī es ieliku visu paļāvību un es zinu, ka es [nekaunēšos] (D. nr. 318.).

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru