trešdiena, 2018. gada 28. februāris

Kāpēc vajadzīga Dieva žēlsirdība?

Kāpēc vajadzīga Dieva žēlsirdība?

Man nav nekādu informāciju par Dieva žēlsirdības svētceļojumu. Tas nozīmē, ka viss iet labi, pēc Dieva plāniem, un man nevajag uztraukties. Tad es neuztraucos.

Kāpēc Dieva žēlsirdība? Vai es nevaru kļūt svēts bez Dieva žēlsirdības? Protams, ka nevaru. Dieva žēlsirdība jau sen to nolēma un visu dara, lai apžēlotos par mani (un par katru cilvēku) un lai es šo žēlsirdību pieņemtu. Kopš gandrīz 2000 gadiem, kopš šīs Lielās Piektdienas, kopš šīs Jēzus Pashas, kopš šis plkst. 15:00 (tas viss Jēzus Augšāmcelšanās gaismā) - jau ir skaidrs, ka Dieva žēlsirdībai ir nr. 1., ka Dievs visvairāk mums atklājās kā žēlsirdīgs Dievs, kā Dievs, Kas ir Žēlsirdība. Ar to nevar salīdzināt neko.

Arī Dieva žēlsirdības Apustule, svētā Māsa Faustīne, aicina mūs pilnīgā paļāvībā atverties Dievam, paļauties uz Viņu (www.faustyna.pl, Dienasgrāmata 283 nr.):

Lai neviena dvēsele nešaubās, kaut gan tā būtu visnabadzīgāka, līdz dzīves beigām - ikkatra var kļūt par lielu svēto, jo liels ir Dieva žēlastības spēks. Tikai no mums ir atkarīgs nepretoties Dieva darbībai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru