piektdiena, 2018. gada 30. marts

Novenna pirms Žēlsirdības svētkiem jau sākās.

Novenna pirms Žēlsirdības svētkiem jau sākās.

Šeit nebūs nekāda meditācija, jo, ka jau bija rakstīts, šī novenna nav nekas cits kā vienkārši katru dienu (9 dienas) noskaitīt Dieva žēlsirdības kronīti. Tā sākas Lielajā Piektdienā, tas ir šodien.

Kā bija saplānots, plkst. 15:00 baznīcai jau vajadzēja būt atvertai, bet jau ātrāk visu sagatavoju liurgījai un kopš 14.00 bija laiks lūgties.

Kad atnāca Jēzus Kristus nāves stunda - un tā ir vienīga tāda diena gadā, tieši Lielajā Piektdienā - kad ne tikai varam svinēt Dieva žēlsirdības stundu, tas ir 15:00, bet tas notiek arī šajā īstajā dienā, baznīcā biju es un brālis Jānis. Tad kopā palūdzamies un pagodinājām Dieva žēlsirdību tā, kā to gribēja Jēzus Kristus: Jēzus sāpīgo Ciešanu vērtību un nopelnu dēļ mēs lūdzam Dieva žēlsirdību mums un visai pasaulei - Dieva žēlsirdības stunda. Pēc tam, tas ir pēc dažām minūtēm, mēs pievienojām Dieva žēlsirdības kronīti, kuru noskaitījām tā, kā vajag, kā tas ir apstiprināts.

Un lūgšanas turpinājās līdz 16:00, kad jau atnāca cilvēki un es varēju iet gatavoties liturģijai. Kā es brīnījos, kad atradu savu telefonu (95% nestrādāja), kurš strādāja, un strādāja tā, kā viņam nekad nebūtu nekādu piedzīvojumu un problēmu. Kā to saprast? Šajā brīdī es nevaru nereklamēt Dieva žēlsirdības godināšanu: "Tev ir kādas problēmas dzīvē? - dalies ar Žēlsirdīgo Jēzu un redzēsi pats, kas notiek"!

Pateicība Dievam.

Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru