svētdiena, 2018. gada 25. marts

Paļāvības trauks.

Paļāvības trauks.

Tie no mums, kuri jau piedalījās Dieva žēlsirdības svētceļojumā, varēja saņemt savām ģimenēm bukletu Jēzus žēlsirdības vēstījums, kurā ir svarīgākie Jēzus vārdi, kurus Viņš teica Māsai Faustīnei. Šie vārdi atrodas svētās Māsas Faustīnes Dienasgrāmatā. Laikam vislielākais pārtulkots uz latviešu valodu un apstiprināts teksts atrodas tieši šajā bukletā.

Lūk, viens fragments no Dienasgrāmatas nr. 1602, kurš arī atrodas šajā bukletā, par grēksūdzi:

Kad tu nāc pie grēksūdzes, zini, ka Es pats biktskrēslā gaidu tevi, priesteris ir tikai Mans aizsegs, bet Es pats darbojos dvēselē. Šeit dvēseles posts satiekas ar žēlsirdības Dievu. (...) No šī žēlsirdības avota dvēseles smeļ žēlastības vienīgi ar paļāvības trauku. Ja viņu paļāvība ir liela, Manam dāsnumam nav robežu.

Es to šeit publicēju, jo šodien mājas lapā www.faustyna.pl parādījās tieši šis fragments no Māsas Faustīnes Dienasgrāmatas.
Un otra lieta, ticiet man, ir cilvēki, kuri ar saviem darbiem liecina par to, ka viņiem nav paļāvības uz Dievu. Diemžēl, ir tādas situācijas. Tāpēc tie, kuriem ir šī dāvana no Dieva, ar Kuru tie līdzdarbojas, lai lūdzas par tiem, kuri neprot paļauties uz Dievu un uzticēties Viņam.

Jēzu, es uzticos Tev!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru