piektdiena, 2018. gada 9. marts

Vai mēs zinam, kas esam?

Vai mēs zinam, kas esam?

Es labi zinu, kas es esmu pati no sevis - uzrakstīja svētā Māsa Faustīne savā Dienasgrāmatā (56.nr., faustyna.pl).

Vai katrs no mums zina, kas ir? Vai netrūkst pazemības? Vai es neapvainojos, kad par mani silkti runā? Vai visu, pilnīgi visu, būvēju uz  Jēzus?

Es labi zinu, kas es esmu pati no sevis, tāpēc Jēzus atklāja manas dvēseles acīm visu posta - kurš esmu es - bezdibeni, un caur to es labi saprotu, ka viss, kas ir labs manā dvēselē, tā ir tikai Viņa svētā žēlastība. 

Bet arī caur to Māsa Faustīne pielūdz Jēzu Kristu, jo kaut gan no vienas puses viņa redz savu lielu nabadzību, no otras puses redz nesalīdzināmi lielo Dieva žēlsirdību, redz Dieva žēlsirdības dzīles.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru