pirmdiena, 2017. gada 30. oktobris

Pēc nāves mūsu darbs tikai sāksies.

Pēc nāves mūsu darbs tikai sāksies.

Labi ir vai katru dienu vai vismaz bieži ieiet mājas lapā https://www.faustyna.pl/zmbm/   kur dažādās valodās ir publicēts katru dienu kāds fragments no sv. Māsas Faustīnes "Dienasgrāmatas" un kurā ir runa par Dieva žēlsirdības godināšanas un kulta izplatīšanu. Šie vārdi, kurus rakstīja svētā, kas bija cieši vienota ar Jēzu, mums rāda perspektīvu, kuru mēs varam arī mūsu dzīvē izveidot.

Šodien galvenā lapā parādījās fragments no 281. numura un tajā Faustīne raksta:

"Es labi jūtu, ka mana sūtība nebeidzas ar nāvi, bet sāksies".

Šie vārdi man atgādina citus vārdus, Jēzus vārdus no Evaņģēlija. Jēzus saka Apustuļiem:

"Es eju sagatavot jums vietu".

Tad Pestītājs runā par nākamiem darbiem. Tas nozīmē, ka dzīve pie Dieva ne tikai nebeidzas, bet arī ir dināmiska, arvien dināmiskāka. Jo Jēzus pēc savām augšāmcelšanām sūta savu Garu un dibina Baznīcu. Tad svētie un svētās, kuri svētdarījās šeit virs zemes, iet pie Dieva, lai darītu vēl lielākus darbus. Par šo dzīvi pie Dieva svētais moceklis Ignats no Antiohijas saka:

"Es kļūšu pilns cilvēks".

Bet svētā Terēze no Lizjē teica pirms savas nāves:

"Es nemirstu, es ieeju dzīvē".

Tad mēs redzam, ka svētā Faustīne labi saprata - pateicoties vienotībai ar Kristu - savu sūtību kā Dieva žēlsirdības apustules sūtību. Šeit virs zemes ir tikai sākumi, īstais darbs sāksies Debesu Valstībā. Es domāju, ka visi tam piekrīt uzreiz, jo Dieva žēlsirdības godināšana izplatās pa visu pasauli.

Un tālāk, šajā numurā, Māsa Faustīne raksta:

"Ak dvēseles, kuras šaubāties, es priekš jums drusciņ atvēršu debess aizkarus, lai jūs pārliecinātu par Dieva labestību, lai jūs ar savu neticību vairs neievainotu vissaldāko Jēzus Sirdi. Dievs ir Mīlestība un Žēlsirdība".

Lai šis svēto attiecību - starp Dievu un cilvēkiem - attēls, kuru mums rāda sv. Māsa Faustīne Kovaļska, ir dzīvs un dinamisks, un augļu nesošs arī mūsu ikdienā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru